Úgy alakult hogy haza mentem a kocsimért és együtt jöttünk vissza a kedvesemmel. Csütörtök reggel átvettem a lakás kulcsot, de már 4 kor kint voltam a cardiffi reptéren, indult a KLM gépem haza, Amsterdamon át. Menetrend szerint érkeztem Amsterdamba, ott eltöltöttem 1,5 órát, kajáltam, vásároltam, aztán felültem a MALEV gépre és repültem Bp-re. Egyébként megjegyzem hogy csoda hogy a MALEV meg nem ment csődbe, az egyik sztyuvi nem kapott nálam pirospontot. Ott kezdődött hogy az vészkijáratnál ültem, erre felszállás előtt fülemben a zene, odajön kérdez valamit, kiveszem a fülest, kérdezem hogy mit szeretne udvariasan mindezt, erre ez meg hogy olvassam el a tájékoztatót a vészkijáratról, aztán a végén odaszúrja hogy "Azt meg akkor most tegye el!" Én meg csak pislogtam mint hal a szatyorban, eleve a MALEV gépek lepukkantak, a legrosszabb szolgáltatások itt vannak, értem itt a kajára, ital felhozatalra, erre még bunkók is. Hozzáteszem volt még két férfi sztyuvi a gépen akik viszont szimpatikusak voltak. Megérne egy mailt a MALEV-nak egyébként.
Haza értem Ferihegyre rendben, elém jöttel a szüleim és a párom, kb. hajnal kettőre otthon voltunk. Otthon eltöltöttem 2 napot, meglátogattuk a családot és néhány barátot. Aztán vasárnap hajnalban indulás vissza ezúttal kocsival. A táv Debrecen-Saarbrücken-Cardiff. Első nap eljutottunk Saarbrückenig, ott Józsi kollégámmal elmentünk vacsizni, persze vittünk neki TúróRudit mivel nagy rajongó, aztán le is dőltünk, kár hogy nem tudtunk többet dumálni, de hátha még leszünk egy siteon. Másnap hajnalban indultunk, Luxemburgon és Belgiumon át eljutottunk Calaisba, foglaltam ide jegyet előre mert igy "csak" 97€, amúgy ha mész és veszel jegyet akkor 250€. Viszont így oda kell érni időre, ami nekünk 12:20 at jelentett, de már ott voltunk 11-re, a nő aki kezelte a jegyet felengedett minket a következőre, így egy órával hamarabb értünk át. Egyébkként a Csalagút úgy működik hogy fel kell állni a kocsival egy két szintes vonatra, ami zárt, a kocsiban maradni és aludni, 20 perc alatt átér, közben azért van fül dugulás:). Az angliai oldalon már nem volt nagy szám, mondjuk a bal oldalon vezetés lehet érdekes lett volna ha nem vezettem volna itt 6 hetet, de így nem volt gond. London alatt álltunk egy kicsit a dugóban, de elég simán elértünk a Bristoli fizetős hídhoz, és onnan Cardiffba. Viszont amit megfogadtam hogy vissza hajóval megyünk, megnézzük a Doveri-szorost, illetve minimum 4 nap alatt tesszük meg az utat, és megnézünk pár helyet a francia oldalon és útba ejtjük talán Párizst és Brüsszelt.
Egyébként ez volt életem eddigi leghosszabb autós túrája, ráadásul két nap alatt. 2300km, és 27 óra kocsiban töltött idő, összesen útközben 6x álltunk meg, ami szerintem megint rekord:).
Nagyobb térképre váltás
Egyébként ez volt életem eddigi leghosszabb autós túrája, ráadásul két nap alatt. 2300km, és 27 óra kocsiban töltött idő, összesen útközben 6x álltunk meg, ami szerintem megint rekord:).
Nagyobb térképre váltás
2 megjegyzés:
Az azt jelenti, hogy 383 kilométerenként volt egy pisi esetleg kaki. Belegondolni is szörnyű!! Apropó, miért kellett kivinni a kocsit, ha eddig mindig kaptál kint?
Ez egy hosszu tortenet:) Majd elmondom skypeon:)
Megjegyzés küldése