2008. november 22., szombat

Tűzijáték

Barátaim, péntek este olyan élményben volt részem hogy azóta is libabörös leszek ha rágondolok.
Az egész a múlthéten kezdődött. Mondták kollégák hogy lesz valami tűzijáték Dubaiban a pálmán. Mivel szeretem ezeket a pukkadozó fényességeket ezért utána néztem a neten, és kiderült hogy az Atlantis nevű szálloda megnyitó partyján lesz.
Atlantisról tudni kell hogy a pálma legcsúcsán van, és ilyen elveszett város feelingje van. Az egész gyakorlatilag egy hatalmas akvárium, vannak olyan szobák melyekben a szoba egyik fala akvárium. A magyar média persze löki a baromságot hogy 25k$ egy szoba, persze ha megnézték volna a neten akkor rájöttel volna hogy már 80k HUF-ért van, na mindegy is.

Miss A.-val úgy döntöttünk hogy kimegyünk a tengerpartra, leterítjük a plédet, hallgatjuk a tenger csobogását, gyújtunk pár gyertyák, iszogatjuk az üdítőnket, rágcsálunk egy kis pisztáciát, majd megnézzük a nagy eseményt. A tengerpart persze dugig volt. Mi a Marina városrész mögötti részt szemeltük ki, innen a legjobb a rálátás a hotelre. Pléd leterít, elhelyezkedés, és várakozás.

A partyról annyit hogy itt volt Hollywood és Bollywood összes nagy sztárja (Robert De Niro is). A kis buli 20 millió dolcsiba került (4 milliárd forint meg az apró).

Na most én úgy képzeltem hogy mivel a Dubai szilveszteri tüzijáték a legnagyobb állítólag én meg azt már láttam, így gondoltam majd puttyogtatnak itt ott egy kicsit szép lesz és mindenki örül. Az óra éjfélt ütött, de még semmi, aztán negyed 1 körül elkezdték kivilágítani a hotelt, már ez is nagyon durva volt. Aztán fellöttek néhány partont. De ami ez után következett az durva volt. Egyszerre az egész pálma hosszában egyszerre lötték a rakétákat, úgy hogy az egész perifériámat betöltötte, és nem kettő három, hanem egyszerre két-háromszáz. A hangja az nem ilyen pukadozés volt, hanem folyamatos moralylás, mindenféle gyönyörű szinek és formák. Én is és Miss A. is a földröl szedtük fel az állunkat. Az én számat kb annyi hagyta el hogy "Bazmeeeg ez nagyon durva". A parton rendesen megfagyott a levegő mindenki csak ámult és bámult.

Folytatás a képek után:






A tüzijáték végén rendesen állt a füst a pálma fölött. Én meg gondolkoztam hogy ezek most frankón végig lötték a pálma szárát 4 kilóméter hosszan. Másnap este már ápp kiszámoltam google Earth segítségvel hogy hány kilóméter is a pálma törzse, mire Józsi kollégám belinkel nekem egy youtube-os videót:




Na itt mondtam Miss A. -nak aki épp a konyhában főzött hogy dobja el a kést és jöjjön ezt megnézni, mert ezt nem gondoltam volna. Ezek a "barmok" gyakorlatilag az egész pálmát körbe lötték, én meg itt kishitűen gondoltam hogy csak a törzse. De nem frankon mindenhol löttek.

Szerintem nem igen fogok még egy ilyen tűzijátékot látni életemben mint ez.

LonG

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Ó, ez klasz! Nem sok hír jut el hozzánk Dubaiból, - szinte semmi - de momentán erről az "óriási" eseményről mi is értesültünk. Tele volt vele az összes hiradó. (Mostmár csak azt nem tudom, hogy keményen spóroljak, vagy sem, ha ott akarok majd megszállni. 5 millió egy éccaka, vagy nem 5 milló egy éccaka?)
Nagy buli lehetett, mert az összes UAE-s haverom hiányzott a Skype-ról. Köszönjük a szép fotókat!

LonG írta...

mar 80e Ft ert van, szal hajra:D

Névtelen írta...

banyek. Nem kis moka lehetett. A Marinabol biztos fasza volt. Vagy az L2 egyik kemenyerol...